Haluan miehistöksi iltapurjehdukselle Helsingissä

Haluatko purjehtimaan h-veneellä tai puuttuuko sinulta miehistöä? Haluaisitko kokeneemman h-venepurjehtijan opettamaan sinua tai haluaisitko itse opettaa muita? Ilmoita täällä!

Moderator: Kristian

Post Reply
j00nas
Posts: 1
Joined: Fri 31.7.2015 03.42

Haluan miehistöksi iltapurjehdukselle Helsingissä

Post by j00nas »

Hei!

Olen lähes ummikkona hankkimassa h-venettä, mutta ennen lopullista ostopäätöstä kaipaisin pientä tuntumaa lajiin. Olen 30v ja moottoriveneillyt isäni kanssa siitä lähtien kuin muistan. Viime vuosina vähemmän. Purjevenekin isälläni oli aikoinaan hetken aikaa, mutta silloin ei suurempaa innostusta purjehtimiseen noussut. Nyt olen itse harkinnut asiaa nyt jo muutaman vuoden, ja fiilis alkaa olemaan aika kypsä.
En kuitenkaan haluaisin ojentaa rahojani myyjälle ilman, että olen päässyt vähän testaamaan miltä kallistukset tuntuvat, tai miten taivun väistämään puomin heilautukset puolelta toiselle :). Ja muutenkin kiinnotaisi kuulla kokemusten kartuttamia käytännön neuvoja.
Eli löytyiskö täältä foorumilta joku, joka ottais lähipäivinä minut (käytännössä täysin kokemattoman) gastiksi pienelle iltapurjehdukselle. En suuremmin aristele säätä, enkä näppieni likaamista. Uskoisin pysyväni paatissa, vaikka joutuisin kannella liikkumaan aallokossa. Mielelläni tarjoan vastapalveluksena esim. pitsan tai pullon Alkon halvinta rommia.

Ps. Toivon pikaista yhteydenottoa, koska kiikarissani on jo yksi lupaavalta vaikuttava pursi, jonka ostamista harkitsen.

Terv. Joonas
Puh. 0503372742 (yhteyttä voi ottaa mihin aikaan päivästä tahansa)
Post Reply