Gastikoulu

Yleistä keskustelua purjehduksesta ja sen vierestä

Moderator: Kristian

Post Reply
Heikki
Posts: 29
Joined: Thu 15.3.2007 09.17
Location: Helsinki/Laru

Gastikoulu

Post by Heikki »

FE-purjehtijat keskustelevat palstallaan "gastikoulusta". Itse ilmaisin kiinnostukseni moista toimintaa kohtaan, potentiaalisena oppilaana siis. Olisiko gastin tarpeessa olevilla H-kehäketuilla intoa kouluttaa aloittelijoita vastaavalla tavalla?
Erkka
Ylläpitäjä
Posts: 572
Joined: Sat 10.3.2007 03.01
Location: Espoo / Suomenoja
Contact:

Post by Erkka »

Jos joku haluaa juttujani kuunnella, niin minä voin kyllä jostain aiheista yrittää alustaa ja järjestää jollakin tavalla harjoituksia.
Kisataustaa minulla ei ole hirvittävästi, mutta perustiedot kisaamisesta, erityyppisten veneiden käsittelystä niin purjeilla kun moottorillakin, ja jotain turvallisuudesta yms. osanneen riittävän hyvin aloittelevan h-veneilijän tarpeisiin.

Mojiton miehistölle pidän kenties joitain täsmäharjoituksia, ja siinä samalla menisi varmaan enemmänkin porukkaa. Oma vene meillä on Suomenojalla (ja Mojitokin toivottavasti saa paikan sieltä), niin mielellään harjoituksia sitten jossain Suomenojan suunnalla.

Jukka kyseli Gastipörssin puolella laituriinajoharjoittelua, eiköhän sellaistakin voitaisi piakkoin Suomenojalla järjestää. Nyt on hyvä harjoitella kun satamassa on vielä n. 900 tyhjää harjoituspaikkaa :D
Erkka
erkka (at) h-vene piste net
Jukka
Posts: 21
Joined: Sat 24.3.2007 16.32
Location: Helsinki

Post by Jukka »

Joo, ilmoittele milloin voi tulla harjoittelemaan!
Post Reply