Venekirjoja edullisesti tällä viikolla

Yleistä keskustelua purjehduksesta ja sen vierestä

Moderator: Kristian

Post Reply
Lauri
Posts: 723
Joined: Wed 4.7.2007 19.18
Location: Helsinki

Venekirjoja edullisesti tällä viikolla

Post by Lauri »

Tämä ei ole mainos, vaan ostosvinkki:

Kävin Stockmannin hulluilla päivillä. Akateeminen kirjakauppa myy siellä ainakin kahta veneilijöitä kiinnostavaa kirjaa:

* "Veneen huolto ja kunnostus" maksaa 14,90 (näyttää olevan useimmissa verkkokirjakaupoissa n. 30 euron luokkaa nyt). Tuossa kirjassa on siis aika kattavasti perusjutut siitä mitä otsikkokin sanoo; ihan hyvä opus jokaisen veneilijän kirjahyllyyn (minulla on tuo kovakantisena laitoksena ollut pitkään, myynnissä oleva versio on pehmeäkantinen)

* "Purjehtivat klassikot - suomalaiset puupurjeveneet Saaristoristeilijöistä Optimistijollaan" maksaa 24,90. Hinta muualla on pyörinyt n. 40 euron paikkeilla. Tämä on ollut minulla ostoslistalla julkaisemisestaan lähtien (viime vuodesta?), päätin ostaa omaksi kun hinta on sopiva, ja nyt oli. Tätä lukiessa H-veneilijän kannattaa verrata H:n sisustusratkaisua A-vene Ali-Baban sisustukseen...

Näillä hinnoilla siis kirjoja saatavissa vielä huomenna ja lauantaina, jos niillä riittää tavaraa. Ainakin äsken kirjoja oli vielä riittävästi Helsingin keskustan akateemisessa.
306
Posts: 1180
Joined: Sat 26.1.2008 01.25
Location: Hki
Contact:

Re: Venekirjoja edullisesti tällä viikolla

Post by 306 »

Lauri wrote:Tämä ei ole mainos, vaan ostosvinkki:

Kävin Stockmannin hulluilla päivillä. Akateeminen kirjakauppa myy siellä ainakin kahta veneilijöitä kiinnostavaa kirjaa:

* "Veneen huolto ja kunnostus" maksaa 14,90 (näyttää olevan useimmissa verkkokirjakaupoissa n. 30 euron luokkaa nyt). Tuossa kirjassa on siis aika kattavasti perusjutut siitä mitä otsikkokin sanoo; ihan hyvä opus jokaisen veneilijän kirjahyllyyn (minulla on tuo kovakantisena laitoksena ollut pitkään, myynnissä oleva versio on pehmeäkantinen)
Olikos tuo just se alaotsikolla "lasikuituveneen...jne." josta aiemmin kirjoitin? Se on kyllä ihan passelin oloinen opus.
306
Post Reply