Saitko H-netin mainoslapun veneeseesi keväällä?

Kehitysideoita www.h-vene.netin toimintaan ja sisältöön

Moderator: Kristian

Post Reply

Saitko H-vene.netin mainoslapun veneeseesi keväällä?

Sain, vene on pääkaupunkiseudulla, olen vanha jäsen
7
58%
Sain, vene on pääkaupunkiseudulla, olen uusi jäsen
0
No votes
En saanut, vene on pääkaupunkiseudulla, olen vanha jäsen
1
8%
En saanut, vene on pääkaupunkiseudulla, olen uusi jäsen
0
No votes
Sain, vene on muualla Suomessa, olen vanha jäsen
0
No votes
Sain, vene on muualla Suomessa, olen uusi jäsen
2
17%
En saanut, vene on muualla Suomessa, olen vanha jäsen
2
17%
 
Total votes: 12

306
Posts: 1180
Joined: Sat 26.1.2008 01.25
Location: Hki
Contact:

Saitko H-netin mainoslapun veneeseesi keväällä?

Post by 306 »

Hei,

Tähän mennessä luulisi kaikkien H-veneilijöiden käyneen ainakin kerran paatillaan. Kevään aikana 92 venettä löytyi talvisäilytysalueilta ja niihin laitettiin H-vene.netin mainoslappu pääosin veneen takaosaan.

Nyt kiinnostaisi moniko vene sai lapun (eli onko joku joka jäi saamatta) ja oliko kampanja siinä mielessä tehokas pyrkimyksessään saada vielä H-netistä tietämättömiä mukaan.

Ole hyvä ja täytä osuvin vaihtoehto äänestyksessä!

Mikäli et saanut lappua, olisi myös mukava tietää missä veneesi on ollut talvisäilytyksessä ja onko alueella ollut myös muita H-veneitä. Näitä lisätietoja voit antaa laittamalla vastauksen tähän viestiin.

Valitettavasti äänestys ei salli yli 7 kohtaa joten jos olet uusi jäsen muualta Suomesta, kerro toki miten sait kuulla sivuston toiminnasta.

Mikäli on muita ideoita miten sivuston "sissimarkkinointia" voisi toteuttaa vaikka nyt kaudenkin aikana, kirjoittakaa toki ideoita tänne.

Markkinoinnin päämääränä on saada lisää käyttäjiä, ideoita veneen hoitoon ja kunnostukseen, matkakohteisiin ja luonnollisesti lisää väkeä kilpailulinjoille.

---edit---

Tällä hetkellä viesti on luettu yli 100 kertaa mutta anonyymiä äänestysnappulaa on vaivautunut painamaan vasta 9 henkeä. Kiitokset heille ja tervetuloa uudet käyttäjät!
306
Post Reply