Vene-14

Keskustelua purjehdustapahtumista ja -tapaamisista H-veneilijöille

Moderator: Kristian

Post Reply
Karhusaari
Posts: 172
Joined: Mon 17.5.2010 09.25
Location: Jyväskylä JVS

Vene-14

Post by Karhusaari »

Mites olis,,, saataiskos jonniin asteista H-Venetapaamista messuille??
Oon taasen itse koko messujen ajan siellä (paitsi viikolla yks päivä mennee muualla)
joten kereisin varmaankin,,, mites muut?

T:Vesa ; o )
Vesa Karhusaari
Jyväskylän Kilpapurjehtijat ry JKP
FIN - 863
sacues
Posts: 230
Joined: Fri 14.9.2007 13.58

Re: Vene-14

Post by sacues »

Moro Murderi!
Ekana lauantaina tulossa ainakin 4 hengen porukalla ja viikolla myös joku päivä tulen myös käymään näillä näkymin
remonttimake
Posts: 300
Joined: Thu 22.5.2008 17.49
Location: turku
Contact:

Re: Vene-14

Post by remonttimake »

Huomenna iltapäivällä on isompi Turkulaisdelegaatio tulossa messuamaan. Meidät tunnistaa kyllä.
Lauri
Posts: 723
Joined: Wed 4.7.2007 19.18
Location: Helsinki

Re: Vene-14

Post by Lauri »

Oliko rankat vai mitäänsanomattomat messut, kun messuraportteja ei ole vielä näkynyt?
(Minä olen menossa vasta ensi viikonloppuna)
Hookaksoo
Posts: 85
Joined: Mon 2.7.2012 08.33
Location: KLV, Espoo

Re: Vene-14

Post by Hookaksoo »

Kävin tuossa messuilla tiistaina, oli mukavaa kun ei ollut paljoo ihmisiäkään niin rauhassa pystyi katteleen. Messuilla oli perus anti moottoriveneitä, paljon bustereita, yamariineja yms, sama moottoreiden kanssa, volvo, mercury yms. Isompia veneitä ei ollut kuin muutama, pari sunseekkeria ja yksi princess. Targalla oli koko linja veneitä 23:sesta 44:seen, myös nord starilla oli paljon veneitä näytillä. Uusia purjeveneitä oli ehkä 8, dehleri, x, hanse ja muutama audin sponssaama kilpavene. Puuveneille oli oma "osastonsa", siellä oli Hai (FIN-251, tuttu kilparadoilta kisailiolle ainakin 8) ), ja muutama pienempi puuvene.

Varusteosasto on melkeimpä kuin kopio viimevuodelta, paikalla oli Sailtechia (harken), prosailoria, purjeneulomoita, gopro yms, sitten alakerrassa toisessa hallissa oli vain se waterexpo, missä oli enemmänkin leluja (vesihiihtoa, kanootteja yms).

Ei nyt mitään erikoista iskenyt silmään messuilta, hieno Chrisu siellä oli, ja targat ovat aina hienoja.

Image
"Winners never quit, quitters never win"
FIN-784
Post Reply