Ostetaan H-veneeseen puinen pinna

Moderator: Kristian

Post Reply
JT77
Posts: 5
Joined: Sun 16.1.2011 14.43

Ostetaan H-veneeseen puinen pinna

Post by JT77 »

Halutaan ostaa 80-luvun h-veneeseen puinen pinna.
sacues
Posts: 230
Joined: Fri 14.9.2007 13.58

Re: Ostetaan H-veneeseen puinen pinna

Post by sacues »

Meiltä löytyy yksi koivusta tehty 6,5eur
JT77
Posts: 5
Joined: Sun 16.1.2011 14.43

Re: Ostetaan H-veneeseen puinen pinna

Post by JT77 »

Missä päin suomea asustelette ja olisiko mahdollista saada jotain yhteystietoja mistä teidät tavoittaa? Itse asun Turussa.
Lauri
Posts: 723
Joined: Wed 4.7.2007 19.18
Location: Helsinki

Re: Ostetaan H-veneeseen puinen pinna

Post by Lauri »

Koivusta tehty lienee enintään varapinna. Ellei sitten ole jopa jälleen kyse sacuesin heitosta, joka oli tarkoitettu vitsiksi.

Koivu on ihan syystäkin niitä puulajeja, joita ei juurikaan käytetä veneenrakennuksessa ja jos käytetään, niin korkeintaan sisustuksessa. Helposti lahoavana koivu olisi ehkä viimeinen valinta pinnan materiaaliksi.
sacues
Posts: 230
Joined: Fri 14.9.2007 13.58

Re: Ostetaan H-veneeseen puinen pinna

Post by sacues »

Harmi ettei se nyt Laurin mielestä käykään ,ajattelin vaan että kyseisessä veneessä olisi edes joku paikka ollut ehjä!
Lauri
Posts: 723
Joined: Wed 4.7.2007 19.18
Location: Helsinki

Re: Ostetaan H-veneeseen puinen pinna

Post by Lauri »

sacues wrote:Harmi ettei se nyt Laurin mielestä käykään ,ajattelin vaan että kyseisessä veneessä olisi edes joku paikka ollut ehjä!
Koivun sopimattomuus venepuuksi on siinä määrin yleistä tietämystä, että ei kyse ole vain minun mielipiteestä. Mutta ellei venepuuhommat ole tuttuja, niin ei tuota ole välttämättä tiedostanut - minä siis ajattelin lähinnä sitä, että se "joku paikka" voisi pysyäkin ehjänä useammankin vuoden uudella pinnalla.

Sen sijaan edellä esittämäni tulkinta sacuesin vitsailusta tällä foorumilla saattaa olla mielipideasia. Tosin minun mielipiteeni asian suhteen voisi kyllä muuttua, jos sacues myös toimittaisi lupaustensa mukaisesti "myymänsä" tavaran.
Post Reply