H-veneen fokka?

Keskustelua H-veneen varustelusta ja kunnostusprojekteista

Moderator: Kristian

Post Reply
sacues
Posts: 230
Joined: Fri 14.9.2007 13.58

H-veneen fokka?

Post by sacues »

Olen ostamassa uutta fokkaa veneeseeni .Huomasin tuolta hwikistä ,että hinta olisi 400e.Mistäköhän niitä saisi kun haluaisin ostaa?
306
Posts: 1180
Joined: Sat 26.1.2008 01.25
Location: Hki
Contact:

Re: H-veneen fokka?

Post by 306 »

sacues wrote:Olen ostamassa uutta fokkaa veneeseeni .Huomasin tuolta hwikistä ,että hinta olisi 400e.Mistäköhän niitä saisi kun haluaisin ostaa?
No äläs nyt... Kukas minä nyt olisin sulle tinkaamista opettamaan? ;)

(No, wiki-tieto oli kieltämättä vuodelta -08 mutta sitä saa toki päivittää)
306
remonttimake
Posts: 300
Joined: Thu 22.5.2008 17.49
Location: turku
Contact:

Re: H-veneen fokka?

Post by remonttimake »

Primesail mainostaa retkipurjeita 420e:
http://www.primesail.fi/Hboat.htm
sacues
Posts: 230
Joined: Fri 14.9.2007 13.58

Re: H-veneen fokka?

Post by sacues »

No ei kyllä -08 ole yhtään fokkaa saanu 400ekiä!!?.Höj jensen,weba ,Nortti,Roope aivan eri hinnat jo silloin nyt ymmärrän miksi muutaman skaban ajetut seilejä pidetään arvokkaina koska sloboseilejä saa tohon hintaan!Onko poijaat lähössä korkeen paikan leirille? :D
306
Posts: 1180
Joined: Sat 26.1.2008 01.25
Location: Hki
Contact:

Re: H-veneen fokka?

Post by 306 »

sacues wrote:No ei kyllä -08 ole yhtään fokkaa saanu 400ekiä!!?.Höj jensen,weba ,Nortti,Roope aivan eri hinnat jo silloin nyt ymmärrän miksi muutaman skaban ajetut seilejä pidetään arvokkaina koska sloboseilejä saa tohon hintaan!Onko poijaat lähössä korkeen paikan leirille? :D
Omat purjeet oli kyllä ihan kotimaista käsityötä mutta kuten sanottu, tinkaaminen kannattaa aina! :)

Kiitos kutsusta, korkean paikan leiri taitaa kiireiden puolesta jäädä kun tuo kisainnostus on niin keskiviikkoluokkaa parhaimmillaankin. Terveiset kuitenkin sinne tutuille (jo täältä tässä vaiheessa)..! :D
306
Post Reply